המליצו בבקשה

ארכיון פרקט

ארכיון

פרקט תלת שכבתי

פרקט תלת שכבתי
פרקט תלת שכבתי

פרקטים

פרקטים
פרקטים

תוויות

יום ראשון, 19 במאי 2013

postheadericon מידע על שימוש בתוכנות גרפיקה בענף הבנייה


ענף הבנייה הוא ענף שיש בו הרבה מאוד עבודה במדינה כמו ישראל, ולא מדובר רק על פרויקטים חדשים. בתחום הפרויקטים החדשים ניתן לראות כיצד יש יותר ויותר מבנים שצצים להם בכל עיר ועיר בישראל, ותחום של החיזוקים של הקיים, אפשר לראות שיש תמיד עוד בניינים שבהם מחליטים לעשות פרויקטים של תמ"א 38. חשוב להבין שהיום הענף הזה שונה בתכלית ממה שהוא היה בעבר, ולא רק בסגנונות הבנייה הנבחרים אלא גם באופן שבו מציגים את הדברים למשקיעים ולקונים הפוטנציאלים. הכוונה היא שאם בעבר אפשר היה רק לחלום על הצגתם של פרויקטים בענף הבנייה על ידי תוכנות גרפיקה משוכללות כמו photoshop tutorial, הרי שהיום זה בפירוש חלק מכלי העבודה יותר טובים שעומדים בפני המשווקים השונים. 

שיווק למשקיעים שנעשה על ידי גרפיקה 


כאשר אדם רוצה להקים פרויקט בנייה חדש ודרושים לו לא מעט משקיעים, הוא צריך למעשה ללכת ולשכנע את בעלי ההון להשקיע דווקא בפרויקט שלו. אם הוא עושה שימוש בטכנולוגיה שכוללת כל מיני תוכנות גרפיות מעולות כמו photoshop tutorial אשר יכולות להציג בפני המשקיעים כל שלב ושלב בפרויקט וגם, כמובן, את התוצאה הסופית, הרי שאותו יזם יכול להצליח לגייס משקיעים יותר בקלות. בעלי ההון רוצים לדעת, ובצדק, במה בדיוק הם משקיעים את הכספים שלהם ולכן טוב להציג להם את הדברים בצורה שממחישה הכי טוב את מהלך הבנייה. 

שיווק לקונים 


כאשר מדובר על שיווק הפרויקט שנמצא בתהליכי בנייה שונים אל קונים פוטנציאליים, אין בכל ספק שכדאי לעשות שימוש נרחב מאוד בתוכנות גרפיות. הקונים מחפשים, מתוך הרבה פרויקטים שנמצאים בשלבי בנייה, את הפרויקט שהכי מתאים להם, ולכן הם צריכים להיות מסוגלים לראות את הפרויקט גם בסיום שלו. כלומר, אפילו אם הפרויקט התחיל רק לפני כמה שבועות, כדאי שתהייה כבר עכשיו אפשרות לקונים הפוטנציאליים לראות אותו בסיומו, ועל ידי תוכנות גרפיות זה אפשרי. אם לקוח יכול להיכנס לאתר של היזם ולעשות סיור וירטואלי בפרויקט שעליו עובד אותו יזם, הרי זה יכול להשפיע על החלטת הקונה.