המליצו בבקשה

ארכיון פרקט

ארכיון

פרקט תלת שכבתי

פרקט תלת שכבתי
פרקט תלת שכבתי

פרקטים

פרקטים
פרקטים

תוויות

יום חמישי, 29 באוגוסט 2013

postheadericon משרדים להשכרה בהרצליה פיתוח- שיווק נכון






יזמים ותושבים בוחרים לגור בהרצליה, שכן היא נחשבת לאזור מגורים יוקרתי בגלל הקרבה למרכז הארץ, וכן השכר הממוצע על פי הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה הוא מעל הממוצע. באזור מתגוררים כמעט תשעים אלף תושבים. בחלק הדרום מזרחי של הרצליה פיתוח, ממוקם אזור התעשייה שם התפתחה תעשיית היי-טק ובעבר היו שם מפעלים. המקום נחשב לאזור תעשייה מתקדם בארץ, ובו גם מסעדות, שטחי מסחר, ובנייני משרדים לחברות גדולות. כדי לפרסם ולשווק נכון משרדים להשכרה בהרצליה פיתוח, הנה כמה טיפים שיכולים לסייע. 



עיתונות עסקית 


היות ומרבית העסקים שנמצאים באזור התעשייה של הרצליה פיתוח שייכים לתחום ההיי-טק, מי שיהיה מעוניין במשרדים באזור זה לרוב ישתייך לתחום, או שבמקביל יהיה מוכן לשלם הרבה כסף ונושא המיקום הוא אסטרטגי בשבילו. על כן אחד ממקורות המידע החשובים בעניין עסקים, הם עיתונים כלכליים כגון "גלובס", שבו מעניינים אנשים מתעשייה זו. לכן חשיפה של משרדים להשכרה בהרצליה פיתוח בעיתונות מסוג זה יכולה לקדם את המטרה. 



מקומונים 


גם אם הרבה מהיזמים שהם בעלי משרדים או שוכרים כאלה באזור הרצליה פיתוח הם לא תושבים של האזור, מקומונים הם חלק חשוב בשיווק נכסים. לכן כדאי לפרסם בעיתונים המקומיים של אזור השרון, כדי לקבל חשיפה גבוהה לתושבי האזור שלרוב יתעניינו בנכסים הקרובים למקום מגוריהם. 



ניו מדיה 


להרבה עיתונים יש "צמודים מקבילים" בדמות אתרי אינטרנט. פרט לאלה, רצוי להתחבר לחברת נדל"ן שתשווק את המשרדים שיש ברשותכם, ולשים דגש גם על פרסום ברשתות חברתיות דוגמת "פייסבוק", שמגיעה כמעט לכל בית בישראל ובעולם היום. כך יזמים שהם לא מתגוררים בארץ ומחפשים לשלוח זרוע של העסקים שלהם מחו"ל לפה, יוכלו לדעת מה זמין להם באזור. 



שילוט צמוד מבנה 


אם מדובר בקבוצה של משרדים להשכרה בהרצליה פיתוח שנמצאים באותו בניין, חשוב מאוד ליידע את מי שנמצא באזור עצמו על כוונתכם להשכיר אותם. יש לשים שילוט ברור וגדול ובו לציין שיש משרדים להשכרה עם מספר טלפון ברור וזמין. כדאי גם לשם שילוט במיקומים אסטרטגיים נוספים כמו במבואות לאזור התעשייה ואפילו בערים שכנות כדי למשוך מקסימום שוכרים. 



שפה נכונה 


לבסוף, כדי למשוך יזמים מכל הסוגים רצוי לבצע שיווק ופרסום של משרדים שכאלו בכמה שפות- עברית ואנגלית לפחות, למתקדמים גם רוסית יכולה לסייע בעניין, מה שחשוב הוא לא לפרסם רק בעברית כדי לא לפספס קהל לקוחות מגוון ורחב. 


0 תגובות: